Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe woning heb ik veel gesprek gevoerd met diverse makelaars en aankoopmakelaars. Ik zocht iemand die mij kon helpen in een oververhitte markt waarin ik helemaal niet thuis ben. Uiteindelijk ben ik “gevallen” voor Xandra van Vivo Aankoopmakelaars. Vanaf het eerste gesprek wat ik met haar had voelde het goed, de rust, de kennis en het luisteren en vragen naar de specifieke wensen die ik als koper had gaf mij veel vertrouwen. Vanaf de eerste bezichtiging wist ik dat ik de goede keuze had gemaakt. De persoonlijke aanpak, de expertise en de adviezen over de (on)mogelijkheden gedurende de reis naar mijn nieuwe woning waren zeer waardevol. Ook tijdens het biedproces, wat ik erg spannend vond, heeft zij mij op mijn gemak gesteld. Ze heeft uitgebreid de tijd genomen om de koopovereenkomst door te nemen en te beperken evenals de keuze voor een notaris. En natuurlijk te vergeten Sandra die ook heel veel heeft geregeld t.a.v. communicatie en documentatie. Dank jullie wel voor een fijne samenwerking en kijk uit naar de oplevering van de woning.