Het contact is heel fijn. Snel, persoonlijk en open. Van begin tot eind, hele goede begeleiding. Het voelt heel vertrouwd om met hen te werken. Ze denken goed mee, zijn ook kritisch waar nodig, dat leidt tot een goed resultaat. We hadden niet zonder hen gekund en raden de makelaar bij iedereen aan!
Archieven: Reviews
Beoordeling van Ludovico & Laura
Na een lange periode van mislukte biedingen en een frustrerende ervaring met een andere makelaar, hadden we de hoop bijna opgegeven. Na een erfenis besloten we, mede op aanraden van een vriend, om Vivo Aankoopmakelaar in te schakelen en die beslissing betaalde zich enorm uit. Ongelooflijk maar waar: binnen twee maanden na onze eerste ontmoeting met Vivo hadden we het koopcontract voor ons nieuwe huis getekend! Een echte aanrader!
Beoordeling van B. Jahani
Highly recommended! Communication with Xandra and Sandra was always fast, clear, and easy. They were very knowledgeable about the market and all the paperwork involved. Talking to them always conveyed a sense of calm, which was especially helpful during the stressful house-hunting process!
Beoordeling van Juriaan van Zaanen
Ik ben erg goed en fijn geholpen; altijd zeer vriendelijk en behulpzaam!


